Бронювання

У літній період, а так само в святкові дні кількість замовлень зростає!

Тому для Вашої зручності і 100% впевненості що товар буде доставлений в зручну для Вас дату, ми пропонуємо скористатися новою послугою — Бронювання товару!

При дзвінку необхідно:

Назвати прізвище людини, на якого бронюється товар. Обов’язково домовитися про терміни, коли вам необхідний товар і коли ви його повернете.
Після дзвінка, але не пізніше 21-00 поточного дня необхідно внести передоплату — 100 грн. Передоплату можна внести на карту Приватбанку. Або готівкою.
Якщо передоплата не надійшла в обумовлені терміни, бронювання не відбувається.
Передоплата вноситься за кожну одиницю товару окремо.
Якщо ви відкидаєте бронь за три доби до дати бронювання, передоплата повертається в повному обсязі готівкою. Передоплату отримати може тільки той, на чиє прізвище заброньовано товар.

Якщо ви відкидаєте бронь пізніше трьох діб або не забирати товар вчасно, передоплата не повертається.
Якщо договір прокату оформляється в термін бронювання, передоплата включається в авансовий платіж.
Можлива заміна заброньованого товару на аналогічний. Наприклад, автокрісла в одній категорії і однакової вартості прокату. У разі такої заміни, ви будете попереджені заздалегідь.
Ми ніколи не приймаємо бронювання, якщо розуміємо, що не зможемо виконати своїх зобов’язань. Будемо раді відповісти на Ваші питання

Для дзвінка просто торкніться номера Вашого оператора: +38(067) 245-45-65            +38(073) 245-45-65